Kariera

Lächelnde Kellner und Kellnerin als Team im Restaurant

 

Aktualnie prowadzona jest rekrutacja na poniższe stanowiska pracy:

1. Barman/ Barmanka
2. Kelner/ Kelnerka
3. Bell Boy (pracownik pomocniczy działu Recepcja)
4. Zastępca Szefa kuchni
5. Pomoc Kuchenna
6. Key Account Manager
7. Pokojowa
8. Kucharz

 

Formularz aplikacyjny

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Zakres pracy (wymagane)
Barman/BarmankaKelner/KelnerkaKucharz/Pomoc KuchennaParkingowy/ochrona obiektuBell Boy (pracownik pomocniczy Działu Recepcja)RecepcjonistaPokojowa/Pracownik sprzątającySpecjalista w Dziale Administracja (kadry lub rozliczenia)Kierownik zmiany w Restauracji/Kierownik RestauracjiKierownik zmiany w Dziale Służby Pięter/Kierownik Działu Służby PięterKierownik zmiany na kuchni/Zastępca Szefa kuchni/Szef kuchniPracownik technicznySpecjalista/Kierownik w Dziale sprzedaży i marketingu

CV w formacie pdf lub doc (wymagane)

Zdjęcie w formacie jpg lub png (wymagane)

 

Branża hotelarska jest jedną z najbardziej ciekawych i ekscytujących miejsc pracy. Każdy dzień przynosi nowe wyzwania w obsłudze gości i zastosowaniu usług hotelu. Wierzymy, że wysiłek każdego naszego pracownika przyczyni się do sukcesu Hotelu BRISTOL Tradition & Luxury w Rzeszowie, jako firmy w dziedzinie hotelarstwa i gastronomii. Dbamy o to, aby już od samego początku dołączali do nas najlepsi. Inwestujemy w rozwój młodego pokolenia poprzez współorganizowanie staży i praktyk szkolnych. Ponadto organizujemy liczne szkolenia i dbamy o podnoszenie kompetencji zawodowych naszych pracowników.

Sukces zawodowy

W Hotelu Bristol Tradition & Luxury sukces zawodowy pracowników związany jest z rozwijaniem takich kompetencji jak:
• orientacja na wysoki standard obsługi klienta
• nastawienie na wysoką jakość świadczonych usług
• otwartość w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
• praca zespołowa
• kreatywność
• nastawienie na wynik
• stałe podnoszenie kwalifikacji
• na stanowiskach związanych z obsługą klienta: dobra znajomość języka angielskiego oraz mile widziana znajomość innego europejskiego języka obcego, umiejętność obsługi pakietu MS Office i systemów informatycznych do obsługi hotelarstwa i gastronomii.

Na stanowiskach kierowniczych niezbędne są również takie umiejętności jak:
• umiejętności budowania zespołu i motywowania pracowników do osiągania jak najlepszych wyników,
• umiejętność zarządzania budżetem i kontrolą kosztów,
• umiejętność prowadzenia procesów sprzedaży i negocjacji,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz mile widziana znajomość innego europejskiego języka obcego,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office i systemów informatycznych do obsługi hotelarstwa i gastronomii

Proces selekcji i rekrutacji pracowników składa się z następujących etapów:

1) Selekcja nadesłanych aplikacji (cv, list motywacyjny) w oparciu o stworzone przez Dział HR profile kompetencji niezbędnych do pracy na poszczególnych stanowiskach.

2) Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami spełniającymi kryteria określone w ofercie pracy.
W trakcie spotkania weryfikowane są informacje zaprezentowane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych – w szczególności w zakresie wykształcenia, dotychczasowego doświadczenia zawodowego, umiejętności oraz planów zawodowych. W zależności od stanowiska sprawdzane są również znajomość języków obcych – najczęściej języka angielskiego.

3) Przekazanie informacji drogą telefoniczną o chęci nawiązania współpracy z wybranymi kandydatami.

4) Spotkanie w Dziale HR w sprawie zawarcia umowy o pracę/ zlecenie/dzieło.

Dołącz do nas – do zobaczenia!

 

Rekomendacje