4,7/5
gwiazdek
34568
opinii
OFERTY I VOUCHERY

Polityka prywatności i RODO

Polityka prywatności

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Hotel Bristol Tradition & Luxury (dalej: Serwis)

  2. Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest "FASADA-INVESTMENT" Spółka z o. o., Rzeszów 35-001, ul. Piłsudskiego 32 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 8130334761 (dalej: ADO).

  3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych ADO działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

  4. ADO dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:

    1. przetwarzane zgodnie z prawem,
    2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
    4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

  5. ADO realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach, w celu:

    1. udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    2. przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    3. realizacji usług świadczonych przez ADO na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    4. marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail ADO,
    5. realizacji uzasadnionego interesu ADO w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, np. windykacji,

  6. Przy pierwszej wizycie na stronie Hotel Bristol Tradition & Luxury użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany, po stronie użytkownika, ustawień przeglądarki, jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.

  7. Zmiana ustawień cookies nastąpi po ponownym uruchomieniu lub odświeżeniu sesji na stronie ADO.

  8. Instalacja plików „cookies niezbędnych dla podstawowej funkcjonalności Serwisu” jest konieczna do prawidłowego działania j, w szczególności wymagane do autoryzacji.

  9. Ciasteczka niezbędne do działania witryny można zmienić zmieniając ustawienia przeglądarki, przy czym należy mieć na uwadze, że zmiana ustawień może spowodować nieprawidłowe funkcjonowanie witryny

  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej użytkownika.

  11. Użytkownicy, którzy po zapoznaniu się z informacjami dostępnymi w Serwisie, nie chcą żeby pliki cookies pozostały zachowane w przeglądarce internetowej urządzenia, powinni usunąć je ze swojej przeglądarki po zakończeniu wizyty na Serwisie.W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

    1. sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia, lub wylogowania się z Serwisu,
    2. stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika, bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.

  12. Pod względem funkcjonalności każdego pliku cookies można je podzielić na:

    1. pliki analityczne, które pomagają poprawić komfort korzystania z witryny dzięki zrozumieniu, jak korzystają i konwertują na niej użytkownicy,
    2. pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam, właściwego kierowania i analizowania wydajności kanałów marketingowych i kanałów sprzedaży,
    3. pliki niezbędne, czyli fundamentalne dla podstawowej funkcjonalności Serwisu.

  13. Pliki cookie, które stosujemy, pozwalają nam rozwijać naszą stronę.

  14. Niektóre pliki cookies mogą być umieszczane przez dostawcę Systemu Rezerwacji Online jedynie w celu:

    1. doskonalenia i wspierania procesu rezerwacji,
    2. analizy i zbierania danych statystycznych, dotyczących wykorzystania strony internetowej i systemu rezerwacji online, w celu ich poprawy,
    3. dostawca Systemu Rezerwacji Online informuje o instalowanych plikach cookies w interfejsie użytkownika tego systemu

  15. ADO może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności), oraz dostosowania oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

  16. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz ADO (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.

  17. Korzystamy z następujących narzędzi analitycznych: Google Analytics

  18. Korzystamy z następujących narzędzi marketingowych: Facebook Piksel

  19. ​Do przetwarzanych przez ADO danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu. Prawo do przeniesienia danych nie ma zastosowania, ponieważ nie został ustalony standard wymiany takich danych pomiędzy obiektami hotelowymi.

  20. W celu wykonania swoich praw wskazanych powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z ADO korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres: rodo@bristol-rzeszow.pl
  21. Użytkownik Serwisu ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, poprzez bezpośredni kontakt z ADO lub w przypadku technologii zmieniając ustawienia cookies.

  22. Każdy użytkownik Serwisu może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  23. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.

  24. ADO zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych, oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.

Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych

  1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
    Administratorem danych osobowych jest "FASADA-INVESTMENT" Spółka z o. o.,Rzeszów 35-001,ul. Piłsudskiego 32 wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 8130334761.

  2. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem, oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie hotelu, jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Pracownik Hotelu ma obowiązek zweryfikować z dokumentem tożsamości podane przez gościa dane. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

  3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
    Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    a. rezerwacji noclegu, oraz świadczenia usług hotelarskich;
    b. zapewnienia najwyższej jakości usług dla gości hotelowych;
    c. udokumentowanie wykonania usług dla celów podatkowych;
    d. marketingu własnego;
    e. zapewnienia bezpieczeństwa mienia oraz osób (monitoring, obsługa parkingu);
    f. dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi;

  4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Zgodnie z RODO podstawą przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest:
    a. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt b. „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”;
    b. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt f. „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …”
    c. Art. 6 RODO ppkt c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”;
    d. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt a i f. „osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów”;
    e. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt f. „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …” oraz „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …”
    f. Art. 6 RODO pkt 1 ppkt f. „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora …”

  5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
    Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
    - Firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne;
    - Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej;
    - Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki
    - Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
    - Firmom świadczącym usługi marketingowe dla hotelu.

  6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Dane osobowe:
    pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
    pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 14 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

  7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    Gość ma prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

  8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

  9. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
    Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.

  10. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH
    Kontakt z Administratorem danych, lub osobą przez niego wyznaczoną możliwy jest poprzez recepcję hotelową lub drogą mailową rodo@bristol-rzeszow.pl

Do pobrania

Zapisz się do newslettera